Ποιοι Είμαστε

Ποιοι Είμαστε

Το Σπουδαστήριο Σάλαρη ιδρύθηκε το 2016, έχοντας ως επίκεντρο τον μαθητή και επιθυμώντας να συνδυάσει την γνώση με την παιδεία.  Στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε ένα ευχάριστο και οικείο περιβάλλον στο οποίο ο μαθητής να μπορεί να εργάζεται αξιοποιώντας την δυναμική της τάξης, να διαχειρίζεται το χρόνο του και το άγχος του, να οργανώνει το διάβασμά του και να αποκτά τις απαραίτητες γνώσεις και εμπειρίες για να πετύχει τους στόχους του.

Θεωρούμε τη σχέση μας με τους μαθητές μας θεμέλιο αποτελεσματικότητας για τους ίδιους και πηγή έμπνευσης και ενέργειας για εμάς. Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι από αυτό το στάδιο της ζωής τους εξαρτάται σε σημαντικό βαθμό η μετέπειτα πορεία τους, αλλά γνωρίζουμε επίσης ότι πρόκειται για εφήβους, με όνειρα, ανησυχίες, αλλά και περισπασμούς. Γι’ αυτό και θεωρούμε μέρος της δουλειάς μας την υποστήριξή τους σε κάθε επίπεδο, σε συνεργασία και με τους γονείς. Στεκόμαστε δίπλα στους μαθητές μας ως συνεργάτες, φίλοι, μέντορες και εμπνευστές. Επιδιώκουμε να συνεισφέρουμε στην «προετοιμασία» τους για έναν μεγάλο στόχο, αλλά και στην παιδεία τους.

Μέθοδος

H μέθοδος που ακολουθούμε στο σπουδαστήριο αποτελεί το κλειδί της επιτυχίας μας!

Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων γίνεται λεπτομερής εξήγηση της θεωρίας κάθε κεφαλαίου ώστε ο μαθητής να εμβαθύνει στις έννοιες και να κατανοήσει τα φαινόμενα που περιγράφονται. Παράλληλα, μέσα από επιλεγμένα φυλλάδια του φροντιστηρίου, γίνεται πλήρης κατηγοριοποίηση των ασκήσεων με παράθεση μεθόδων και χαρακτηριστικών παραδειγμάτων, ώστε να μπορέσει ο μαθητής να δημιουργήσει ένα οργανωμένο τρόπο προσέγγισης απέναντι στις ασκήσεις.

Ανά τακτά χρονικά διαστήματα γράφονται τεστ σε συγκεκριμένα κομμάτια ύλης, για να διαπιστωθεί ο βαθμός αφομοίωσης του κάθε μαθητή. Η ύλη ολοκληρώνεται μέσα στο Μάρτιο και το διάστημα που απομένει δίνεται ιδιαίτερο βάρος σε πιο δύσκολες και συνδυαστικές ασκήσεις.

  • Πλήρης κατανόηση των φαινομένων της θεωρίας μέσα από παραδείγματα.
  • Στοχευμένη ασκησεολογία μέσα από επιλεγμένα φυλλάδια και σημειώσεις του φροντιστηρίου.
  • Συνεχής εμπέδωση της ύλης μέσα από διαγωνίσματα κλιμακούμενης δυσκολίας που θα βελτιστοποιήσουν τον μαθητή και θα τον πρετοιμάσουν για τις τελικές εξετάσεις.
  • Ενισχυτική διαδασκαλία σε περιπτώσεις που κρίνεται απαραίτητο.

Θεμελιώδεις Αρχές

  • Αυστηρά ολιγομελή και ομοιογενή τμήματα. Σε κάθε τμήμα, ο αριθμός των μαθητών δεν ξεπερνάει τους 4, ενώ φροντίσουμε να μην υπάρχει μεγάλη απόκλιση στο επίπεδο, ώστε το κίνητρο να είναι υψηλό.
  • Διδασκαλία της ύλης από μηδενική βάση.
  • Εξατομικευμένη υποστήριξη μαθητών. Στόχος μας είναι όλοι μας οι μαθητές να αποκτήσουν στα θετικά μαθήματα ουσιαστικές γνώσεις και σε μεγάλο βάθος. Για το σκοπό αυτό, παρέχουμε τη δυνατότητα στους μαθητές μας, παράλληλα με τη διδακτέα ύλη της χρονιάς που διανύουν, να συμμετέχουν σε μαθήματα ενισχυτικά με σκοπό να καλύψουν τυχόν κενά γνώσεων όλων των προηγούμενων ετών ενισχύοντας έτσι τις ικανότητά τους , την αυτοπεποίθηση και το γνωστικό τους επίπεδο. Μέσα από αυτή τη διαδικασία τελικά πετυχαίνουμε να διδάξουμε την ύλη σε βάθος, ξεκινώντας από τις πολύ χρήσιμες θεμελιώδεις γνώσεις των προηγούμενων ετών μέχρι τις πιο σύνθετες της τελευταίας κρίσιμης χρονιάς.
  • Διαγωνίσματα προσομοίωσης. Ανά τακτά χρονικά διαστήματα πραγματοποιούνται διαγωνίσματα προσομοίωσης. Μέσα από τη διαδικασία αυτή, δίνουμε στη δυνατότητα στους μαθητές μας να ελέγξουν τις γνώσεις τους, να ανακαλύψουν τις ελλείψεις τους, να εμπεδώσουν την ύλη και να λειτουργήσουν σε ένα περιβάλλον παρόμοιο με αυτό των εξετάσεων που κατά κύριο λόγο απαιτεί άριστη διαχείριση του χρόνου.
  • Συνεχής ενημέρωση γονέων. Οι γονείς είναι οι υποστηρικτές μας και οι συνεργάτες μας σε όλη αυτή τη διαδρομή. Με τους γονείς αναπτύσσουμε σχέσεις εμπιστοσύνης και συνεργασίας. Συζητάμε για τις επιδόσεις των μαθητών μας και πώς μπορούμε μέσα σε ένα πλαίσιο συνεργασίας να τις βελτιώσουμε, μοιραζόμαστε τις ανησυχίες τους, αναζητούμε μαζί λύσεις σε προβλήματα που προκύπτουν. Με τους γονείς συμπορευόμαστε έχοντας για κοινό στόχο την επιτυχία των παιδιών μας.

Γιατί ξεχωρίζουμε;

Γιατί δημιουργήσαμε ένα σύχρονο, ευχάριστο και φιλικό περιβάλλον μέσα στο οποίο ο μαθητής νιώθει την σιγουριά και ασφάλεια να εκφράσει τις απορίες και τις ανησυχίες του. Επιθυμούμε να είμαστε αρωγός για την ανάπτυξη και εξέλιξη των ικανοτήτων και των δεξιοτήτων των μαθητών. Γι’ αυτό δημιουργήσαμε αυστηρά ολιγομελή τμήματα και συνεργαζόμαστε με καταξιωμένους και αφοσιωμένους καθηγητές που είναι πλήρως καταρτισμένοι και αγαπούν το αντικείμενό τους.

Στόχοι μας είναι ο μαθητής να κατανοήσει τη διαφορά μεταξύ του «μελετώ σε βάθος» και «αποστηθίζω επιφανειακά», να καταφέρει να οργανώσει και να συστηματοποιήσει το διάβασμά του για αποδοτικότερα αποτελέσματα, να αγαπήσει το διάβασμα και την γνώση και να μάθει να λειτουργεί στο επίπεδο της ομάδας, ώστε να μην αποσπάται από το εξωτερικό περιβάλλον.  Στόχος μας είναι να προετοιμάσουμε το μαθητή για να επιτύχει, γιατί στόχος μας είναι η επιτυχία του!


Νίκη Σάλαρη

Χημεία

Απόφοιτη του Ε. Κ. Πανεπιστημίου Αθήνας, Τμήμα Χημείας. Διαδακτωρικό στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Γεωπονικής Βιοτεχνολογίας Msc στην Αναλυτική Χημεία

Γιώτα Σάλαρη

Βιολογία

Βιολόγος Απόφοιτος του Τμήματος Βιολογίας, Πανεπιστημίου Πατρών

Πασχάλης Νίκας

Μαθηματικά

Msc Μαθηματικός, Απόφοιτος Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Μεταπτυχιακές σπουδές στο ΕΑΠ.

Νίκος Γιαννόπουλος

Φυσική

Msc- Φυσικός. Απόφοιτος του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Α.Π.Θ. Msc University of Delaware Eng. S.c. University of Pennsylvania ΕΚΠΑ Τμήμα Οικονομικών

Βάσια Παπακωστοπούλου

Έκθεση

Απόφοιτη του Ε.Κ. Πανεπιστημίου Αθηνών, Τμήμα Φιλολογίας - Μεταπτυχιακές σπουδές στο Oxford Brooks University, MA Publishing

Κωνσταντίνος Σάλαρης

Σύμβουλος Σπουδών - Υπεύθυνος Συγγραμάτων & Διαγωνισμάτων

Μαθηματικός, Απόφοιτος Πανεπιστημίου Αθηνών

Αναστασία Ιωαννίδου

Γραμματεία